بناول تقویتی موبناول تقویتی مو فانتستیک با بازسازی ساختار مو و بازگرداندن آن به حالت اولیه تاثیر بسزایی در ساختار مو دارد.

  • رطوبت رسانی به موهای آسیب دیده و نرمال
  • تقویت کننده و موثر در سلامت موها
  • لطافت بخش موها و جلوگیری از ریزش و شکنندگی آنها

موهای رنگ شده ،مش یا های لایت شده و خشک نیاز به مراقبت ویژه ای در برابر عوامل نا مطلوب و استرس زای روزانه نظیر مواجهه با اشعه ماوراء بنفش نور خورشید ،استفاده از اکسیدان ها وشستشو متناوب موها و استفاده از سشوار دارند. عوامل مختلفی مانند ترشح ناکافی سبوم یا چربی پوست سر، آلودگیهای محیطی، اشعه ماوراء بنفش نور خورشید و عوارض ناشی از کلر آب استخر و نمک دریا و همچنین آسیب های فیزیکی همانند استفاده طولانی مدت از سشوار و براشینگ باعث ایجاد موهای خشک و آسیب دیده می گردد.

موی خشک و آسیب دیده عموماً حالتی زبر، خشن و غیریکنواخت و شکننده داشته و فاقد درخشندگی و براقیت لازم است. عواملی نظیر موخوره و عدم حالت پذیری مناسب و در مواردی وز نیز از سایر علایم شایع اینگونه موها به شمار می روند. بناول تقویتی مو فانتستیک مخصوص موهای رنگ شده با فاکتور حفاظتی جاذب های اشعه ماورا بنفش نور خورشید جهت محافظت از مو آن ها در برابر پرتو های زیانبار نور رنگ مو ها را تثبیت نموده،باعث تداوم رنگ موها به مدت طولانی شده و از رنگ پریدگی و کدر شدن موها ممانعت به عمل می آورد. همچنین با تقویت ساختمان مو و ترمیم موهای آسیب دیده از رنگ و مواد آنتی اکسیدان سبب جلوگیری از موخوره و همچنین حفظ رطوبت ،لطافت ،حالت پذیری ، درخشندگی و براقیت موها می گردد.