شامپو موهای رنگ و هایلایت

شامپو موهای رنگ و هایلایت رنگ کردن و هایلایت نمودن مو و یا استفاده از ترکیبات دکلاره جهت تغییر رنگ مو به علت داشتن مواد قلیایی باعث ایجاد آسیب به لایه های سطحی ساقه مو می گردد. موهای رنگ شده ، مش و هایلایت شده نیاز به مراقبت ویژه ای در برابر عوامل نامطلوب و استرس زای روزانه نظیر مواجه شدن با اشعه ماورا بنفش خورشید ، شستشوی متناوب موها و آلودگی هوا را دارند.

تخریب لایه خارجی منجر به زبر و خشن شدن موها شده و رنگ ایجاد شده روی موها را از بین می برد که این امر باعث می گردد رنگ استفاده شده بر روی موها زرد رنگ شده و موها به مرور کدر گردند. همچنین اشعه ماوراء بنفش نور خورشید باعث اکسید شدن و تغییر رنگ مو می گردد.

برای اینکه بتوانید این آسیب ها را بازسازی کنید و باعث ثبات بیشتر رنگ موی خود شوید از شامپو مخصوص موهای رنگ شده یا هایلایت شده استفاده نمایید.

این شامپو علاوه بر افزایش براقیت و درخشندگی موها تثبیت و تداوم رنگ آن به مدت طولانی ، سبب محافظت و تقویت ساختار موهای شما می گردد.

افزایش چشمگیر درخشش مو برای افرادیکه موهای طبیعی یا رنگ شده آنها درخشش و سلامت خود را از دست داده اند و مایلند پس از هایلایت و رنگ ، همچنان درخشان و شفاف باشد میتوانند از این شامپو استفاده کنند.

از این شامپو تا 4 بار در هفته و به مدت نا محدود استفاده فرمایید.

در هر بار مصرف مقدار کافی از شامپو را بر روی موهای خیس مالیده و به آرامی ماساژ دهید.

کف حاصله را به مدت 2 دقیقه بر روی موها نگاهداشته و سپس آبکشی نمایید.

عمل شستشو را به روش قبلی تکرار نمایید.